TEENLIFTING® Tijela

Ukoliko želite ukloniti celulit, tražite idealan način mršavljenja, limfnu drenažu ili Vam je potrebna detoksikacija organizma – TEENLIFTING® ELEKTROSTIMULACIJA TIJELA je upravo za Vas!

 

Dijelovi tijela koji se tretiraju:

  • vrat, rameni pojas, lopatice, pazušna jama, nadlaktica, šaka
  • struk, bokovi, trbuh, stražnjica, zdjelica
  • natkoljenica, koljeno, potkoljenica, skočni zglob, stopalo

Rehabilitacija:

  • svih bolnih stanja zglobova lokomotornog sistema (vratna kralježnica, ramena, šake, lopatice, lumbalna kralježnica, zdjelica, kukovi, koljena, skočni zglob, stopalo)
  • cerebralne paralize, atrofija mišića, ALS-a, ostalih pareza i plegija (sa elektrostimulacijom glave i vrata)
  • slabe periferne cirkulacije uslijed oštećenja venskih, arterijskih i limfnih krvnih žila
  • osteoporoze kao posljedice slabe fizičke aktivnosti
  • inkontinencije mjehura i učestalog mokrenja, spuštene maternice, impotencije

TEENLIFTING® elektrostimulacija tijela

TEENLIFTING® elektrostimulacija tijela je elektrostimulacija mišića cijelog tijela u svrhu:

  1. Kozmetičkog oblikovanja, učvršćivanja i eliminiranja (uklanjanja) celulita u:
    • izrazito mršavih osoba
    • gojaznih osoba i izrazito gojaznih osoba
    • održavanju idealne kilaže
  2. Eliminacije vode i edema (oteklina) iz tijela, te limfne drenaže grudiju, pazušne jame, trbuha, nogu i zglobova
  3. Povećane cirkulacije i oksigenacije svih tkiva
  4. Detoksikacije organizma
  5. Podizanja snage svih mišića na tijelu kao pomoćni trening za sportaše

Saznajte više o TEENLIFTING-u tijela

 

TEENLIFTING stimulira sve mišiće tijela. Zašto je važna njihova istovremena stimulacija?

Mišići su anatomski međusobno povezani, pa je njihova sinkronizirana kontrakcija važna za postizanje rezultata.

 

Zašto TEENLIFTING stimulira svaki pojedinačni mišić sa 100% mišićnih vlakana, a ne samo dio svakog pojedinačnog mišića sa 5-20% mišićnih vlakana?

 

Zbog toga što je stimulacija ugodnija uz istovremeno postizanje maksimalnih rezultata. Djelomična stimulacija i to samo na pojedinačnim mjestima je preintenzivna za ta mjesta, a istovremeno preslaba za cijeli mišić ili grupu mišića.

Kako se to postiže?

Jedinstvenim TEENLIFTING elektrodama oblikovanim za pojedine anatomske regije mišićnih grupa ili za pojedinačne mišiće.

 

Kakve i koje vrste vježbanja i kontrakcija se događaju za vrijeme TEENLIFTING-a tijela i dovode ga na sami vrh učinkovitosti vježbanja na svijetu?

 

-Prema načinu izvođenja rade se: pasivne, aktivno potpomognute, aktivne samostalne i aktivne vježbe s otporom ili opterećenjem.

Vježbe za održavanje maksimalnog opsega pokreta u svim zglobovima

Vježbe statičkog rastezanja ( stretching )

Vježbe snaženja,izdržljivosti, brzine I koordinacije:

  1. Izometričke –izometričkom kontrakcijom
  2. Izotoničke –koncentričnom i ekscentričnom kontrakcijom
  3. Izokinetičke

-Kontrakcija brzih i sporih mišićnih vlakana

 

Kad se mogu očekivati prvi rezultati?

 

Rezultati su individualni i ovise o početnom stanju: dob, fizička kondicija, tjelesna masa… Kod iste osobe za vrijeme TEENLIFTING vježbanja će se različiti dijelovi tijela ponašati ovisno o njihovom početnom stanju.

Nakon prvog tretmana cijelog tijela osjeća se ogromna lakoća pokretanja koja je posljedica ne samo intenzivnog 30 minutnog treninga već i drenaže vanstanične tekućine koja opterećuje organizam ( i preteča je nastajanju celulita).

 

 

Kakva je preporuka treniranja?

Intenzitet treniranja svakako ovisi o razlozima dolaska i cilju koji želimo postići. Naš cilj je ne samo da dobijemo ”kozmetičke” rezultate u proljeće, ( ili nestanak nekog bolnog stanja) već da osmislimo preventivni godišnji plan.

To znači da se kombiniraju treninzi cijelog tijela (moguće i lica) i intenzivni treninzi kritičnih mjesta ( npr. trbuh,stražnjica…)

Bilo da se ide na TEENLIFTING iz estetskih razloga ili rehabilitacije istovremeno se postižu i jedni i drugi rezultati. Npr. ako se rade stimulacije zbog učestalog mokrenja, nakon 10 tretmana se učvrste trbuh, bokovi i stražnjica.

Kako vježbanje utječe na organizam?

Najvažnija vrsta gibanja u tijelu je gibanje mišićnih stanica koje čine 40 % tjelesne mase. Gibanje skeletnih mišićnih stanica nazivamo vježbanje.

Vježbanje, pogotovo redovito vježbanje čini ljude, naročito starije, funkcionalno sposobnijim od svojih neaktivnih vršnjaka.

Vježbanjem se postiže:

  1. Veći maksimalni aerobni kapacitet
  2. Bolja ekonomika disanja
  3. Niža frekvencija srca u mirovanju i u toku opterećenja
  4. Veća maksimalna frekvencija srca
  5. Manja sklonost poremećajima ritma srca
  6. Niži arterijski krvni tlak u mirovanju i opterećenju
  7. Bolja ekonomika i funkcija srca
  8. Veća apsolutna mišićna sila, veća dinamičnost, izdržljivost i spretnost
  9. Niža razina mliječne kiseline

Suprotno vježbanju mirovanje, sjedenje i ležanje uzrokuju:

  1. Atrofiju mišića, gubitak djelotvorne dužine mišićnih stanica (vlakana), smanjenje snage, izdržljivosti i koordinacije
  2. Fibrozu zglobnih čahura, sveza i tetiva, što smanjuje opseg pokreta zglobova i još više ometa kretanje
  3. Osteoporozu kostiju
  4. Smanjenu funkciju gotovo svih hormonalnih žlijezda
  5. Smetnje u arterijskoj i venskoj cirkulaciji
  6. Porast količine masnog tkiva
  7. Depresiju i manjak samopouzdanja

Utjecaj TEENLIFTING-a na obnavljanje koštane mase.

Sastav i metabolička ravnoteža kostiju, ovise o aktivnosti mišića, te o momentu djelovanja pritiska, i vlaka tetivnih hvatišta za kost. Mišićna aktivnost usporava proces osteoporoze stalnim stimuliranjem kosti na njeno stvaranje ( o kojem je koštano obnavljanje fiziološki ovisno), ali je isto tako presudno u mlađoj dobi.

U mlađoj dobi mišićnom aktivnosti se povećava „osnovna glavnica količine kosti“, koju čekaju procesi osteoporoze i osteopenije. Što je „glavnica“ veća to je i „ostatak„ kosti veći. Progresivni gubitak koštane mase počinje u dobi starijoj od 30 godina života, pa je tako koštana masa u toj dobi od odlučujućeg značenja za masu kosti u starosti.

Intenzivna postmenopauzalna osteoporoza javlja se u žena 15 do 20 godina nakon menopauze.

Upravo iz tog razloga TEENLIFTING postaje jedan od ključnih tretmana prevencije i rehabilitacije osteoporoze.

 Kontraindikacije za TEENLIFTING su: Pace maker, Epilepsija, Trudnoća, Operacije (zadnjih šest mjeseci ).

Imate pitanja ili želite rezervirati termin?

Slobodno nas kontaktirajte!

Pošalji upit